Συλλήψεις και πρόστιμα σε φεμινίστριες ενόψει της Παγκόσμιας Ημέρας κατά της έμφυλης βίας

Σε άλλη μια ακραία κατασταλτική επιχείρηση επενέβη σήμερα ο κρατικός μηχανισμός, απαντώντας με συλλήψεις και πρόστιμα σε συμβολική φεμινιστική δράση, ενόψει της Παγκόσμιας Ημέρας για την Εξάλειψη της Βίας Κατά των Γυναικών.
Εννιά διαδηλώτριές είχαν συγκεντρωθεί το απόγευμα 25/11, στην πλατεία Συντάγματος προβαίνοντας σε κινητοποίηση, ενώ τηρούσαν όλα τα απαραίτητα υγειονομικά μέτρα.
Μέσα σε πέντε μόλις λεπτά, δυσανάλογα πολυάριθμες αστυνομικές δυνάμεις, παρεμπόδισαν την συγκέντρωση περικυκλώνοντας τες και στη συνέχεια τις προσήγαγαν με πρόσχημα την παραβίαση των μέτρων για την πανδημία.

Διάβασε περισσότερα

Η ΕΣΗΕΑ συμμετέχει… με δίωρη στάση εργασίας!

Δεν θέλει και δεν μπορεί η ΕΣΗΕΑ να μετάσχει στην 24ωρη απεργία της 26η Νοέμβρη, πρώτο σταθμό  στη μάχη που αρχίζει στο εργατικό κίνημα για την υπεράσπιση της υγείας και της ζωής του λαού, ενάντια στα κυβερνητικά σχέδια να βάλει σε διαρκή καραντίνα τα εργασιακά δικαιώματα. Παρά το γεγονός ότι οι εργαζόμενοι στα ΜΜΕ ανήκουν στον πλέον κατεστραμμένο κλάδο, η ΕΣΗΕΑ επιμένει να παρακολουθεί με… συμβολικό τρόπο την καταβάθρωση της δημοσιογραφίας ως επάγγελμα στα ελληνικά Μέσα και των εργασιακών δικαιωμάτων σε αυτά. Η “Πρωτοβουλία για την Ανατροπή” επέμενε σε συμμετοχή με 24ωρη απεργία. Τελικά ψηφίστηκε 2ωρη στάση εργασίας από τις 11.00 το πρωί ως τη 1.00 το μεσημέρι. 

Πλαίσιο συνδικαλιστικών κινήσεων- σχημάτων του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα.

Ανακοίνωση της Κλαδικής Ένωσης Εργαζομένων στα ΜΜΕ της Αναρχοσυνδικαλιστικής Πρωοτοβουλίας Ροσινάντε: Να στηρίξουμε την απεργία της 26/11 και να τελειώνουμε με τον συνδικαλισμό των επιμελητηρίων.

Διάβασε περισσότερα

Γυναικείο κίνημα στη Ροζάβα: «Όχι στην κατοχή και στη γενοκτονία, θα υπερασπιστούμε τις γυναίκες και τη ζωή!»

Καμπάνια συλλογής υπογραφών από το γυναικείο κίνημα της Ροζάβα – Kongra Star, προς όλες τις διεθνείς φεμινιστικές οργανώσεις αλλά και ατομικότητες να συμμετέχουν, για την υπεράσπιση των επιτευγμάτων της γυναικείας επανάστασης ενάντια σε κάθε μορφή κατοχής, γενοκτονίας, ιμπεριαλισμού και φασισμού.
Σκοπός, η δικτύωση όλων των γυναικείων οργανώσεων στη ΒΑ Συρία, καθώς και η οικοδόμηση μίας κοινής δύναμης, η οποία θα αντιμετωπίζει όλες τις προκλήσεις και τις δυσκολίες που προκύπτουν και θα ενισχύεται μέσα από την κοινή δραστηριοποίηση, τον αγώνα και την αντίστασή.

Διάβασε περισσότερα

25 Νοεμβρίου: Παγκόσμια ημέρα για την εξάλειψη της βίας κατά των γυναικών

“Την φετινή 25η Νοέμβρη έχουμε πολύ περισσότερους λόγους να διαμαρτυρηθούμε για την βία κατά των γυναικών, αφού η πανδημία και ο εγκλεισμός έχουν δημιουργήσει ασφυκτικές συνθήκες για πολλές από εμάς, σε παγκόσμια κλίμακα. Ο χώρος του σπιτιού είναι για πολλές γυναίκες απειλητικός και η ενδοοικογενειακή βία αυξάνεται ποσοτικά κατά περίπου 25% σε σύγκριση με τις προηγούμενες συνθήκες, ενώ ποιοτικά τα πράγματα είναι ακόμα χειρότερα”.

Διάβασε περισσότερα

Υπογραφές στήριξης των 23 εστιακών φοιτητών στα Γιάννενα που διώκονται για την επέτειο του Πολυτεχνείου

Είκοσι τρεις (23) φοιτητές του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων διώκονται με ανυπόστατες, βαρύτατες κατηγορίες μετά την βίαιη καταστολή που δέχτηκαν από δυνάμεις των ΜΑΤ στις 17 Νοέμβρη, στην προσπάθειά τους να τιμήσουν την μνήμη του Πολυτεχνείου και να διαμαρτυρηθούν για την πολιτική της κυβέρνησης, σχετικά με την διαχείριση της πανδημίας και τα βάρβαρα αντεργατικά μέτρα. Ζητάμε την άμεση απόσυρση των κατηγοριών και την διαγραφή των προστίμων (900 ευρώ ανά άτομο).

Διάβασε περισσότερα

Ανήκουστες οι δηλώσεις του Κ. Καραμανλή ότι τα ΜΜΜ δεν αποτελούν εστίες υπερμετάδοσης του ιού. Να πάψει ΑΜΕΣΑ ο επικίνδυνος συνωστισμός σε οχήματα και στάσεις! 

Η απεργία της 26ης Νοέμβριου ας γίνει εφαλτήριο για να ακουστούν τα αυτονόητα αιτήματα που αφορούν ζωτικής σημασίας δικαιώματά μας όπως η ασφαλής συγκοινωνία. 

Κυβέρνηση και ΟΑΣΘ να αγοράσουν ΤΩΡΑ καινούργια λεωφορεία – ΟΧΙ στον επικίνδυνο συνωστισμό σε οχήματα και στάσεις 
Άμεση αύξηση των δρομολογίων σε όλες τις γραμμές των λεωφορείων και του μετρό στην πρωτεύουσα 
Μαζικά δωρεάν διαγνωστικά τεστ σε όλους τους εργαζόμενους  
Δωρεάν και πλήρη μέσα προστασίας για όλους τους επιβάτες  
Δωρεάν μετακίνηση για όλους τους ανέργους και τους εργαζόμενους που βρίσκονται σε αναστολή εργασίας 
Να σταματήσει η παραχώρηση γραμμών στα ΚΤΕΛ  

Διάβασε περισσότερα

ΥΓΕΙΑ Άμεσα επίταξη του ιδιωτικού τομέα
και πέρασμα στο δημόσιο

Για μια διαφορετική κοινωνική πορεία, αξιοποιώντας όλη αυτή την σημερινή αηδία του κόσμου απέναντι στον ιδιωτικό τομέα, είμαστε σε θέση να θέσουμε το στρατηγικό ζήτημα συνολικά για την υγεία της κρατικής χρηματοδότησης και του κοινωνικού ελέγχου.

Η μάχη θα είναι μακρόσυρτη ανεξάρτητα από το τι απώλειες θα έχουμε και πως θα βγούμε από την πανδημία και εάν το εμβόλιο θα είναι αποτελεσματικό ή όχι, γιατί και εδώ υπάρχουν τεράστια ερωτήματα, μια μετάλλαξη του ιού μπορεί να αχρηστεύσει το εμβόλιο πάνω που θα έχει παραχθεί και θα είναι έτοιμο να χορηγηθεί. Δεν ξέρουμε τελικά στη πράξη πόσο αποτελεσματικό θα είναι ανεξάρτητα από αυτά που λένε. Δεν ξέρουμε πόσοι θα προλάβουν να εμβολιαστούν διότι και εδώ παίζεται ένα παιχνίδι μέσα στην ιμπεριαλιστική αλυσίδα -ισχυρές χώρες θα παραλάβουν σαφώς πιο γρήγορα το εμβόλιο από τις υπόλοιπες παρά τα όσα ακούγονται για διαπραγματεύσεις εντός της Ε.Ε.

Διάβασε περισσότερα

Επισήμως δεν ανακοινώθηκε… αλλά έχουμε περισσότερα κρούσματα Covid-19 από την Κίνα

Η Ελλάδα καταγράφει συνολικά 93.006 κρούσματα και η Κίνα 92.829.
Έτσι, ξεπεράσαμε την τεράστια χώρα όπου πρώτα εκδηλώθηκε η ασθένεια.
Εκεί, βέβαια, όλα συνέβησαν σε τρεις μήνες, εδώ σε δέκα με έντεκα.
Τα ερωτήματα που γεννιούνται είναι πολλά κι αφορούν γενικά τη σύγκριση όλης της Ευρώπης (και της Αμερικής) με την Ανατολική Ασία.

Διάβασε περισσότερα

ΕΝΙΘ Μονιμοποίηση των γιατρών, αλλά μετά από… κρίση;

Στην ηλεκτρονική σελίδα του πρωθυπουργού αναφέρεται: “Την προκήρυξη νέων θέσεων ώστε όλοι οι γιατροί που υπηρετούν με συμβάσεις ορισμένου χρόνου στις Μονάδες Εντατικής Θεραπείας του ΕΣΥ να καταστούν αορίστου χρόνου, μετά από κρίση, προανήγγειλε ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, κατά τη διάρκεια τηλεδιάσκεψης που είχε το πρωί με τους Διοικητές των επτά Υγειονομικών Περιφερειών της χώρας και την ηγεσία του Υπουργείου Υγείας.”
Μετά από κρίση;…

Διάβασε περισσότερα

Τεράστιες ελλείψεις, εγκληματικές ευθύνες, ασφυκτική κατάσταση και μόνη λύση ενίσχυση του δημόσιου συστήματος υγείας

Στα πλαίσια μιας πολύ επιτυχημένης εκδήλωσης από την  Πόλη Ανάποδα που πραγματοποιήθηκε στις 20 Νοεμβρίου διαδικτυακά τέσσερεις γιατροί της Θεσσαλονίκης μίλησαν για την πανδημία και ότι συνεπάγεται αυτή. Δεν έλλειψαν οι αναφορές στα προβλήματα του δημοσίου συστήματος υγείας, στην προβληματική-ελλιπή “επίταξη” ιδιωτικών κλινικών, τα προβλήματα που αντιμετωπίζει τόσο το ιατρικό προσωπικό αλλά και οι ασθενείς λόγω των τεράστιων ανεπαρκειών.

Διάβασε περισσότερα