Η ΕΝΙΘ απαντάει στις επιθέσεις δημοτικών συμβούλων της πλειοψηφούσας παράταξης του δημάρχου Ζέρβα – ΕΙΝΑΙ ΩΡΑ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΙ Ο ΛΑΟΣ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΤΟΥ

Αποκρούονται οι επιθέσεις που γίνονται για:
Να αφήσουμε ανενόχλητη την παραπλάνηση, ότι πιάνει τα όριά του το ΕΣΥ στη Θεσσαλονίκη, ενώ τα έχει ξεπεράσει από μέρες, λόγω της διαχρονικής υποχρηματοδότησης και υποβάθμισής του από τις πολιτικές των προηγούμενων κυβερνήσεων, στα πλαίσια μείωσης του κόστους.
Να μην φανεί η εγκληματική αδιαφορία της κυβέρνησης για την ανάγκη ενίσχυσης του ΕΣΥ, κατά το πολύτιμο χρονικό διάστημα που της δόθηκε, με μεγάλο κόστος, από τον λαό, που τήρησε “ευλαβικά” τις προτάσεις των ειδικών και μηδένισε, σχεδόν, τα κρούσματα της covid.
Να μη φανεί η, ακόμα και τώρα, εγκληματική άρνηση της κυβέρνησης να ενισχύσει το σύστημα με μόνιμο προσωπικό και να επιτάξει τον ιδιωτικό τομέα, χωρίς όρους, ώστε όλες οι υγειονομικές δομές, ο εξοπλισμός και το προσωπικό να ενταχθούν σε ενιαίο κρατικό σχεδιασμό. Να μη φανεί η άρνηση να ανοίξουν οι δομές που έκλεισαν, με πολλαπλές συνέπειες και παρά τις έντονες αντιδράσεις μας, όπως το νοσοκομείο “Λοιμωδών”, του οποίου η συμβολή θα ήταν τεράστια.
Να μη φανεί ότι πίσω από πολλές “λύσεις ανάγκης”, κρύβεται η προσήλωση της κυβέρνησης και η εκμετάλλευση της συγκυρίας της πανδημίας, για την ιδιωτικοποίηση του δημόσιου συστήματος υγείας και την εμπορευματοποίηση του αγαθού της υγείας, ακόμα και σήμερα που πεθαίνουν άνθρωποι και η αναγκαιότητα ενός αποτελεσματικού δημόσιου συστήματος υγείας έχει καταδειχτεί παγκόσμια.

Διάβασε περισσότερα

ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ από τις κινητοποιήσεις του Σαββάτου στην Γαλλία ενάντια στο νέο κατασταλτικό νόμο

ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΤΡΈΧΟΝ 5ΗΜΕΡΟ ΣΤΗ ΓΑΛΛΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΝΟΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ!

ΓΑΛΛΙΑ: Η ελευθερία της έκφρασης και του Τύπου κάτω από τα αστυνομικά γκλομπς!
ΖΩΝΤΑΝΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΣΤΟ ΠΑΡΙΣΙ

ΓΑΛΛΙΑ ‘Καθολική Ασφάλεια’ και απρόβλεπτο μέλλον

Διάβασε περισσότερα

ΓΑΛΛΙΑ ‘Καθολική Ασφάλεια’ και απρόβλεπτο μέλλον

Το Σάββατο 21.11.2020, όπως κάθε Σάββατο εδώ και δύο χρόνια, το κίνημα των Κίτρινων Γιλέκων – και όχι μόνο αυτό – θα αναμετρηθεί με την κυβέρνηση Μακρόν.
Ο Μαξίμ Νικόλ, που πρωτοστατεί, δήλωσε ότι η κινητοποίηση αυτή ή θα σημαίνει την έναρξη μιας επαναστατικής περιόδου ή θα σημαίνει την πτώση της κοινωνίας και  της δημοκρατίας. 
Άλλη ανεξάρτητη δημοσιογράφος δήλωσε ότι είμαστε στο 12 παρά 5 από τη δύση της Δημοκρατίας στη Γαλλία.
Είναι προφανές ότι oι κοινωνικοί αγώνες που διαδραματίζονται στη χώρα ανελλιπώς τα τελευταία 3 χρόνια με πρωτόγνωρη ένταση θα κερδηθούν  – αν κερδηθούν – με το λαό στους δρόμους.

Διάβασε περισσότερα

ΓΑΛΛΙΑ: Η ελευθερία της έκφρασης και του Τύπου κάτω από τα αστυνομικά γκλομπς! ΖΩΝΤΑΝΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗΣ

Στο Τροκαντερό χτυπά η καρδιά της ελεύθερης Γαλλίας σήμερα το απόγευμα μετά την έγκριση αργά χθες το βράδυ από τη Γαλλική Εθοσυνέλευση του νόμου που απαγορεύει τη φωτογράφηση αστυνομικών εν ώρα υπηρεσίας.
ΔΙΑΡΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Διάβασε περισσότερα

Τιτκώβ και Λάλος: “Θα είμαστε εκεί, σε όλους τους αγώνες που έρχονται! Και στα Εξάρχεια!”

Οι απαγορεύσεις συμμετοχής σε διαδηλώσεις, καθώς και εισόδου στη περιοχή των Εξαρχείων άρθηκαν ως περιορισμοί, χάρη στην επίμονη δουλειά της συνηγόρου των διωκώμενων, Αντωνίας Λεγάκη.
Καθοριστικό όσον αφορά την έκβαση αυτή, υπήρξε το κίνημα αλληλεγγύης που δημιουργήθηκε στη κοινωνία,έπειτα από τη βίαιη επίθεση και σύλληψη, σε βάρος των δύο αναρχοσυνδικαλιστών εργαζομένων και καλλιτεχνών. 

Διάβασε περισσότερα

Εμβόλια και “εμβόλια”-Φρανκεστάϊν!

Τα «εμβόλια»-Frankenstein (με DNA και mRNA) για την COVID-19 είναι η αιχμή του δόρατος για την είσοδο σε μια «νέα εποχή» γενετικά τροποποιημένων «εμβολίων» υψηλού κινδύνου και σηματοδοτούν το πέρασμα από τον εφιάλτη των Γενετικά Μεταλλαγμένων Τροφίμων στην κόλαση των Γενετικά Μεταλλαγμένων Ανθρώπων, που αποτελεί πλέον μια εν διαμορφώσει πραγματικότητα. 

Διάβασε περισσότερα

“Όχι στην αστυνομοκρατία και στη χουντοποίηση της ζωής μας”

Καταδικάζουμε απερίφραστα, το όργιο βίας και καταστολής, τις συλλήψεις και τον ξυλοδαρμό συναδέλφων μας από τις αστυνομικές δυνάμεις και απαιτούμε την άμεση απόσυρση όλων των κατηγοριών. Η ανίκανη και εγκληματική κυβέρνηση Μητσοτάκη, αντί να ενισχύσει το δημόσιο σύστημα υγείας και να πάρει πραγματικά μέτρα προστασίας, μαζί με τον Αρχηγό της ΕΛ.ΑΣ., απαγόρευσαν, για πρώτη φορά στη Μεταπολίτευση, τις συγκεντρώσεις άνω των τριών ατόμων ενόψει της επετείου του Πολυτεχνείου. Σε όλη την Ελλάδα, η αστυνομία επιτέθηκε με περισσή βιαιότητα, με αύρες, χημικά και κρότου λάμψης για να διαλύσει οποιαδήποτε απόπειρά συγκέντρωσης τιμής και μνήμης της Εξέγερσης του Πολυτεχνείου. Η Κυβέρνηση Μητσοτάκη και η Αστυνομία, στις 17 Νοέμβρη του 2020, τίμησαν και μιμήθηκαν την Χούντα της 7ετίας.

Διάβασε περισσότερα

Πόλεις έναντι Υπαίθρου: Ένα χάσμα στο πολιτικό σκηνικό των ΗΠΑ

Ο χάρτης μιας διχασμένης χώρας, όπως αποτυπώνεται με τα εκλογικά χρώματα της τελευταίας εκλογικής αναμέτρησης στις ΗΠΑ:

Οι «κόκκινες» (πλειοψηφία Ρεπουμπλικάνων) πολιτείες στα κεντρικά της χώρας.

Οι «μπλε» (πλειοψηφία Δημοκρατικών) στα δυτικά και στα βορειονανατολικά.

Διάβασε περισσότερα

Δύο νεκροί από κορονοϊό στις φυλακές Διαβατών, σημαντική διασπορά σε φυλακές Γρεβενών και Νιγρίτας

ΦΥΛΑΚΕΣ ΔΙΑΒΑΤΩΝ Δύο νεκρούς κρατούμενους από κορονοϊό μετρούν πλέον οι φυλακές Διαβατών, μετά τον θάνατο 81χρονου στο Ιπποκράτειο νοσοκομείο Θεσσαλονίκης όπου νοσηλεύονταν τις τελευταίες ημέρες. Είχε προηγηθεί ο θάνατος ενός 69χρονου την περασμένη εβδομάδα, ο οποίος νοσηλεύονταν στο Παπαγεωργίου.
Η κατάσταση εξαιτίας των συνθηκών κράτησης (μεγάλη συμφόρηση με τη φυλακή να είναι πλήρης και κατ’επέκταση να είναι αδύνατο να κρατηθούν οι απαραίτητες αποστάσεις, ανεπαρκή έως ανύπαρκτα μέτρα υγειηνής ανάμεσα σε πόσα άλλα προβλήματα) και η μεγάλη διασπορά, μέχρι σήμερα έχουν εντοπιστεί 108 κρούσματα σε κρατούμενους και εννέα σωφρονιστικοί υπάλληλοι νοσούν και βρίσκονται σε καραντίνα, είναι αποπνυκτική, με τους κρατουμένους να διαμαρτύρονται για τη μεταχείρησή τους και η ζωή τους να μπαίνει άμεσα σε κίνδυνο.

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΦΥΛΑΚΕΣ ΓΡΕΒΕNΩΝ ΚΑΙ ΝΙΓΡΙΤΑΣ

Διάβασε περισσότερα

Διαδικτυακή εκδήλωση: Η Θεσσαλονίκη στη δίνη του κορονοϊού

Παρασκευή 20 Νοεμβρίου 20:00

Ενημερωνόμαστε από γιατρούς της πόλης για την πανδημία της COVID 19 στη Θεσσαλονίκη, την κατάσταση του δημόσιου συστήματος υγείας και συζητάμε για την άμεση απάντηση που πρέπει να δώσουμε αλλά και τις νέες μορφές αλληλεγγύης που πρέπει να συγκροτήσουμε.

Η εκδήλωση θα μεταδοθεί ζωντανά…

Διάβασε περισσότερα