Το Πολυτεχνείο τελεί υπό κατάληψη και η αστυνομία προσπαθεί να το αποκλείσει
Υπό κατάληψη βρίσκεται το Πολυτεχνείο στην Αθήνα από την Πέμπτη το απόγευμα και εν όψει της πορείας του Πολυτεχνείου, μετά την ανακοίνωση της πρυτανείας του ΕΜΠ για lockout στο κτηριακό συγκρότημα του Πολυτεχνείου από την Πέμπτη μέχρι και την Τρίτη.
ΝΕΟ: Μεσημέρι Παρασκευής
ΑΘΗΝΑ Η αστυνομία δεν επιτρέπει στον κόσμο να προσεγγίσει το Πολυτεχνείο για να αφήσουν νερά και τρόφιμα και πραγματοποιούν προσαγωγές, ενώ επί της Πατησίων οι δυνάμεις καταστολής έχουν τοποθετήσει “αύρα” της ΕΛΑΣ.
Επέμβαση…
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις και πέριξ του Πολυτεχνείου του ΑΠΘ (έξω από αίθουσα τελετών, Παλέ)…
