Έχουν περάσει πάνω από 10 μήνες από την εμφάνιση της πανδημίας και δεν υπήρξε κανένα μέτρο για την στήριξη της δημόσιας υγείας και της προστασία της ζωής του λαού, αλλά αντίθετα όλο το βάρος έπεφτε στις επικοινωνιακές αγιογραφίες του Μητσοτάκη, στην καραμέλα της «ατομικής ευθύνης», στην στοχοποίηση της «ανεύθυνης νεολαίας», στις απαγορεύσεις και, κυρίως, στα μέτρα στήριξης των καπιταλιστών.
Χωρίς κανένα μέτρο ενίσχυσης της ασφάλειας στους εργασιακούς χώρους, των νοσοκομείων, των σχολείων, των ΜΜΜ και των κοινωνικών δομών, το lockdown είναι καθαρός εμπαιγμός.
Η ΑΝΤΑΡΣΥΑ θα δώσει τις δυνάμεις της για να στηρίξει την απεργία και την μέρα δράσης στα νοσοκομεία στις 12 Νοέμβρη, το τριήμερο γιορτασμό και την πορεία του Πολυτεχνείου στις 17 Νοέμβρη, και την πανεργατική απεργιακή συνέχεια που οργανώνεται.
Διάβασε περισσότερα