Έληξε η απεργία πείνας στα Προσφυγικά Λ. Αλεξάνδρας, ολοκληρώθηκε και η κατάληψη του ΕΚΘ

“Η απεργία πείνας έληξε γιατί σήμερα ο αγώνας κέρδισε μία μικρή νίκη. Η Κοινότητα των Κατειλημμένων Προσφυγικών αναγνωρίστηκε από τους θεσμούς ως άμεσα ενδιαφερόμενη για την μοιρα των προσφυγικών κτιρίων, ενώ η τοπική αυτοδιοίκηση καλεί την περιφέρεια να αναστείλει τα σχέδια ανάπλασης, ικανοποιώντας έτσι μέρος των αιτημάτων της κοινότητας”.

 

Μοιραστείτε το άρθρο