ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ 20/1 ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ
Η «σχεδία» της αυλής και της τηλεργασίας

Βρίσκουμε τον εργοδότη στην κουζίνα μας, παίζουμε στις αυλές τις συμπερίληψης, περιπλανιόμαστε στην πόλη που ξεχάσαμε, παρακολουθούμε τις εικόνες που μιλούν, γινόμαστε σιωπηλοί αναγνώστες, ανακαλύπτουμε την ορμή της γραφής, αφήνουμε τον Όργουελ μετεξεταστέο. 
Αυτά και άλλα πολλά στη «σχεδία» Δεκεμβρίου, τεύχος #87, που θα βρίσκεται -με μια καθυστέρηση ελέω πανδημίας, από σήμερα Τετάρτη 20 Ιανουαρίου- στους δρόμους της πόλης.
Οι άνθρωποι της «σχεδίας» θα είναι εδώ, κρατώντας το τεύχος που από τις τελευταίες μέρες του Νοεμβρίου, περίμενε καρτερικά τη σειρά του να ξεκινήσει το ταξίδι του από χέρι σε χέρι, από αναγνώστη σε αναγνώστη, σε ολόκληρη την υφήλιο.

Διάβασε περισσότερα

Κουλτούρα – θρησκεία – απλήρωτη εργασία και ολίγον Λοβέρδος!

Το Σωματείο Υπαλλήλων Βιβλίου-Χάρτου Θεσσαλονίκης στηρίζει τον δίκαιο αγώνα των απλήρωτων εργαζομένων του παραρτήματος των εκδόσεων “΄Ινδικτος” – “Λωτίς”, οι οποίοι καταγγέλλουν τα έργα και τις ημέρες του εκδότη του βιβλίου του πρώην υπουργού του ΠΑΣΟΚ. Οι επιχειρήσεις, τα δάνεια, οι σχέσεις με την εκκλησία…

Διάβασε περισσότερα

Νίκη στην Ελένη κι όχι στον Βόσκαρη
ΟΧΙ στην εκδικητικότητα και την αυτοδικία
Συμπαράσταση στην απεργία πείνας Κουφοντίνα

Στόχος του σωφρονιστικού συστήματος δεν είναι η εξόντωση ή η εκδίκηση, ούτε η καταπάτηση της προσωπικότητας και ο εξευτελισμός των κρατούμενων.
Είναι όμως στόχος αυτών που ασκούν εξουσία και μάλιστα τόσο φανερός, που δεν διστάζουν να ψηφίσουν φωτογραφικούς νόμους να παραβιάζουν ακόμα και αυτούς.
Η απροκάλυπτη φωτογραφική νομοθέτηση σε συνδυασμό με την ωμή και πολλαπλή καταπάτηση του νόμου και των δικαιωμάτων από την κυβέρνηση και το κράτος είναι κάτι που δεν αφορά αποκλειστικά τον συγκεκριμένο κρατούμενο ή τους ομοϊδεάτες του, αλλά τον κάθε πολίτη.

Διάβασε περισσότερα

Διαδικτυακή ανοιχτή συζήτηση για την πανεπιστημιακή αστυνομία και τον νέο νόμο για την παιδεία

Το πολιτικό φοιτητικό σχήμα ΑΡ.ΑΓ.Ε. – Ε.Α.Α.Κ. διοργανώνει την Τετάρτη 19/1 στις 15:00 διαδικτυακή ανοιχτή συζήτηση σχετικά με τα τρέχοντα ζητήματα που αντιμετωπίζουν οι φοιτητές.

Συμμετοχή στην πανεκπαιδευτική κινητοποίηση την Πέμπτη 21/1 στις 12:00 στο Άγαλμα Βενιζέλου.

Αναλυτικά η ανακοίνωση τους:

Διάβασε περισσότερα

Πανελλαδική Μέρα Δράσεων αλληλεγγύης στον απεργό πείνας Δ. Κουφοντίνα – ΦΩΤΟς

Καταγγέλθηκε η προκλητική μεθόδευση σε βάρος του κρατούμενου Δημήτρη Κουφοντίνα  και η προσπάθεια εξόντωσης του, που απροκάλυπτο κίνητρο  έχει  την εκδίκηση για την πολιτική  του στάση  και όσα αυτή σηματοδοτεί. 
Οι συνεχείς  παραβιάσεις σε βάρος του, η συνεχής συκοφάντηση  από τα καθεστωτικά ΜΜΕ και  τους  κυβερνητικούς αξιωματούχους και η εργώδης ανάμειξη του ίδιου του πρωθυπουργού στην οργάνωση της εξαίρεσής του από τα στοιχειώδη δικαιώματά του ως κρατουμένου, με κατάληξη τη σκανδαλωδώς παράνομη μεταγωγή του, σε άθλιες συνθήκες, στη φυλακή Δομοκού, βοούν για την   προαποφασισμένη  και  οργανωμένη  επιχείρηση  της  εξόντωσής του.

Διάβασε περισσότερα

ΟΧΙ στη νέα επέκταση του ωραρίου των Νηπιαγωγείων και τις αντιδραστικές αντιεκπαιδευτικές ρυθμίσεις του Υ.ΠΑΙ.Θ.

Το Δ.Σ. του Συλλόγου μας καλεί τη ΔΟΕ:
-να απαιτήσει την άμεση απόσυρση της εγκυκλίου και
-να καλύψει συνδικαλιστικά τους συλλόγους διδασκόντων των Νηπιαγωγείων στη μη εφαρμογή της εγκυκλίου.
Απέναντι στη συνεχιζόμενη και συνεχώς εντεινόμενη αντιεκπαιδευτική και αντιλαϊκή πολιτική, καλεί τα μέλη του Συλλόγου μας να συμμετέχουν, τηρώντας όλα τα μέτρα προστασίας της δημόσιας υγείας, στην συγκέντρωση διαμαρτυρίας των εκπαιδευτικών σωματείων και φοιτητικών συλλόγων την Πέμπτη 21 Ιανουαρίου 2021, 1μ.μ., στο Άγαλμα Βενιζέλου, κηρύσσοντας, για τη διευκόλυνση της συμμετοχής, μονόωρη στάση εργασίας.

Διάβασε περισσότερα

“Οι φτωχοί ας φάνε τη ρύπανση”… στη Δυτική Αθήνα και Αττική

ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ για τη Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων του ΧΥΤΑ Φυλής.

Οι κάτοικοι της Δυτικής Αττικής και της Δυτικής Αθήνας  θα πρέπει να σταματήσουν να «τρώνε τη ρύπανση».
Αυτός ο Περιβαλλοντικός ρατσισμός, αυτή η Περιβαλλοντική αδικία θα πρέπει να σταματήσει.
Οι συντάκτες της ΜΠΕ αλλά και οι αξιολογητές της, θα πρέπει να γνωρίζουν ότι τα οικοσυστήματα επανακάμπτουν, αναγεννιούνται, αν τα αφήσουν στην ησυχία τους και δεν τα επιβαρύνουν «περαιτέρω».

Διάβασε περισσότερα

Σήμερα ανοίγει η αγορά, ο ΟΑΣΘ όμως είναι έτοιμος; 

Τα στοιχεία από το Παρατηρητήριο Αστικών Συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης δεν είναι ενθαρρυντικά, καθώς μετά βίας φτάνουν τα 300 τα αστικά λεωφορεία (ΟΑΣΘ και ΚΤΕΛ) που κυκλοφορούν τις καθημερινές ημέρες σε ώρες αιχμής σε όλο τον νομό. 
Παρόλα αυτά ο Δήμος Θεσσαλονίκης, λαλίστατος στο θέμα της αστυνόμευσης και της καταστολής, σωπαίνει και παραπέμπει διαρκώς σε μελλοντικές καλύτερες ημέρες, ακολουθώντας το παράδειγμα της κυβέρνησης και της διοίκησης του ΟΑΣΘ.
Καλούμε εκ νέου τον λαό της πόλης που χρησιμοποιεί τον ΟΑΣΘ να συμμετάσχει στην καμπάνια, ώστε να φανούν οι πραγματικές συνθήκες συνωστισμού που έχουν όνομα και υπεύθυνους. 
#CoronOASTH #ΣυνΟΑΣΘισμός

Διάβασε περισσότερα

ΔΟΜΗ ΠΑΛΑΙΟΚΑΣΤΡΟΥ Πήγαν είδη πρώτης ανάγκης σε πρόσφυγες και η αστυνομία τους επέβαλε πρόστιμα!

Συγκεντρώσαν κάποια είδη πρώτης ανάγκης και τα παρέδωσαν στην δομή προσφύγων στο Παλιόκαστρο. Μία κίνηση που οδήγησε αστυνομικούς να πραγματοποιήσουν εξακρίβωση στοιχείων στα 4 άτομα που συμμετείχαν στην δράση, σωματικό έλεγχο και … βεβαίωση προστίμων συνολικού ύψους 1200€.! Δεν είναι η πρώτη φορά άλλωστε που το κράτος στοχοποιεί τις κινήσεις αλληλεγγύης στους/τις μετανάστ(ρι)ες στα πλαίσια της αντιμεταναστευτικής του πολιτικής.

Διάβασε περισσότερα

Ανάγκη για στήριξη του αγώνα των εργολαβικών εργαζομένων στην λέσχη του ΑΠΘ

Συνεχίζεται ο αγώνας των εργολαβικών εργαζωμένων στη λέσχη του ΑΠΘ. Οι κινητοποιήσεις αυτές είναι επανάληψη ανάλογων κινητοποιήσεων που διήρκεσαν ένα μήνα, το φετινό Σεπτέμβριο. Αν και τότε έγινε μια προσωρινή επαναπρόσληψη, με πρόφαση τις «μειωμένες ανάγκες» η εργοδοσία επανέλαβε τις απολύσεις. Όσο συνεχίζει το άθλιο καθεστώς των προσωρινών συμβάσεων, η δουλειά των εργαζόμενων θα είναι «στον αέρα» και η σίτιση των φοιτητών θα απειλείται σοβαρά. Η διάθεση των εργαζομένων είναι να συνεχίζουν τον αγώνα μέχρι την υλοποίηση του αιτήματος τους, δηλαδή να ΓΥΡΙΣΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ, και να εξασφαλιστεί η δωρεάν σίτιση των φοιτητών.

Διάβασε περισσότερα