Συγκεντρώσεις – πορείες αλληλεγγύης στα Προσφυγικά τους απεργούς πείνας, Τρίτη 23/6

Αθήνα: Στις 19:00 στο Σύνταγμα

Θεσσαλονίκη: Στις 19:00 στο άγαλμα Βενιζέλου

Χανιά: Στις 19:00 στην πλατεία Αγοράς


Αθήνα

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΤΟΥ ΑΠΕΡΓΟΥ ΠΕΙΝΑΣ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ ΧΑΝΤΖΗ ΠΟΥ ΝΟΣΗΛΕΥΕΤΑΙ ΣΤΗ Β’ ΠΑΘΟΛΟΓΙΚΗ ΚΛΙΝΙΚΗ ΤΟΥ Γ. ΓΕΝΝΗΜΑΤΑΣ

Ο απεργός πείνας Αριστοτέλης Χαντζής παρουσίασε σήμερα το πρωί οξεία εγκεφαλοπάθεια Wernicke με διπλωπία, αταξικό βάδισμα και σοβαρές ηλεκτρολυτικές διαταραχές και διεκομήσθη λίγο μετά τις 17.00 στο νοσοκομείο “Γ.Γεννηματάς”

Νοσηλεύεται στην Β’ Παθολογική Κλινική του νοσοκομείου “Γ. Γεννηματάς” και παρακολουθείται από την ομάδα του Κ.Μούργου, Διευθυντή Παθολογίας, οι γιατροί της οποίας δείξανε αμέριστη στήριξη και φροντίδα στον Απεργό Πείνας Αριστοτέλη Χαντζή με σεβασμό στην απεργία πείνας ως μέσο αγώνα.

Να ικανοποιηθούν άμεσα τα αιτήματα των απεργών πείνας, Αριστοτέλη Χαντζή & Suzon Doppagne.

ΟΛΟΙ/ΟΛΕΣ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΡΙΤΗ 23/6, 19.00 Η ΩΡΑ

Κοινότητα Κατειλημμένων Προσφυγικών


Θεσσαλονίκη

Πορεία αλληλεγγύης στην Κοινότητα των Προσφυγικών και τους απεργούς πείνας Αρίστο Χαντζή και Suzon Doppagne, Τρίτη 23/6 στις 19:00 στο άγαλμα Βενιζέλου


Χανιά

Καλούμε σε συγκέντρωση -πορεία αλληλεγγύης με την κοινότητα κατειλημμένων προσφυγικών, την Τρίτη 23/06 στις 19:00, στην αγορά. Με τα λόγια της γυναικείας δομής της κοινότητας των κατειλημμένων προσφυγικών: “..Για να ξεριζώσετε αυτήν την κοινότητα θα πρέπει να μας σκοτώσετε όλες και όλους. Το να ξεριζώσεις ένα δέντρο με μία μόνο ρίζα είναι εύκολο, αλλά το να ξεριζώσεις ένα δέντρο με αμέτρητες αλληλοπλεκόμενες ρίζες, είναι ακατόρθωτο.”

Τη Δευτέρα ο απεργός πείνας από 5/2/2026 Αριστοτέλης Χαντζής, διακομίζεται στο νοσοκομείο “Γεώργιος Γεννηματάς” με οξέα νευρολογικά συμπτώματα και τη ζωή του να κρέμεται πια από μια κλωστή.

Την ευθύνη φέρει ακέραια ο Νίκος Χαρδαλιάς, η κυβέρνηση Μητσοτάκη, το Υπουργείο Πολιτισμού αλλά και οι άλλοι εμπλεκόμενοι φορείς όπως η Δ.ΥΠ.Α και ο Δήμος Αθηναίων, που τελικά θα σηκώσουν όλοι την ίδια ευθύνη για τον θάνατο του πρώτου απεργού πείνας στην Ελλάδα.

ΝΙΚΗ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΚΑΤΕΙΛΗΜΜΕΝΩΝ ΠΡΟΣΦΥΓΙΚΩΝ

ΝΙΚΗ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΕΙΝΑΣ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ ΧΑΝΤΖΗ ΑΠΟ 5/2 ΚΑΙ ΤΗΣ SUZON DOPPAGNE ΑΠΟ 1/5

ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΟΣΦΥΓΙΚΑ

Ή ΘΑ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ Ή ΘΑ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ

Ανοιχτή συνέλευση αλληλεγγύης με την κοινότητα των κατειλημμένων προσφυγικών (Χανιά)


ΝΙΚΗ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΩΝ ΑΠΕΡΓΩΝ ΠΕΙΝΑΣ ΑΡΙΣΤΟΥ ΧΑΝΤΖΗ ΚΑΙ SUZON DOPPAGNE
ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΟΣΦΥΓΙΚΑ
-ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ-ΠΟΡΕΙΑ ΣΗΜΕΡΑ 23/6 ΣΤΙΣ 7 ΜΜ- ΠΛΑΤΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
«Θα νικήσουμε, δεν υποχωρεί ο αγώνας. Ο αγώνας τώρα ξεκινά. Θα νικήσουμε. Μέχρι τη δικαίωση ή μέχρι το θάνατο. Είμαστε εδώ με ευθύνη, για να νικήσουμε. Έχουμε ευθύνη σε 400 ζωές. Έχουμε ευθύνη στην κοινωνία, και θα νικήσουμε. Ο αγώνας είναι δίκαιος. Δεν υποχωρώ, μέχρι τη δικαίωση ή μέχρι το θάνατο. Τα αιτήματά μας είναι δίκαια. Θα νικήσουμε.» Α. Χαντζής, 22-6-2026
Ο Αριστοτέλης Χαντζής βρίσκεται σε απεργία πείνας από τις 5 Φεβρουαρίου διεκδικώντας την ικανοποίηση των αιτημάτων της Κοινότητας Κατειλημμένων Προσφυγικών. Έχοντας φτάσει πλέον τα 35 κιλά, έχει μεταφερθεί στο Γενικό Νοσοκομείο Αθηνών «Γ. Γεννηματάς» σε κρίσιμη κατάσταση, και η ζωή του κρέμεται από μια κλωστή.
Την ίδια στιγμή, ανησυχητική είναι και η κατάσταση της δεύτερης απεργού πείνας της Κοινότητας, Suzon Doppagne, η οποία βρίσκεται σε απεργία πείνας από τις 1 Μάη. Σύμφωνα με τους υγειονομικούς που την παρακολουθούν, έχει χάσει πάνω από το 21% του αρχικού σωματικού της βάρους και εμφανίζει σοβαρές επιπλοκές.
Κάθε μέρα που περνά αυξάνεται τον ο κίνδυνος για την υγεία και τη ζωή των αγωνιστών απεργών πείνας. Την ευθύνη φέρουν ακέραια ο Νίκος Χαρδαλιάς, η κυβέρνηση Μητσοτάκη, το Υπουργείο Πολιτισμού αλλά και οι άλλοι εμπλεκόμενοι φορείς όπως η Δ.ΥΠ.Α και ο Δήμος Αθηναίων, που ενώ έχουν τη λύση στα χέρια τους δεν την έχουν δώσει και τελικά θα σηκώσουν όλοι την ίδια ευθύνη για τον θάνατο του πρώτου απεργού πείνας στην Ελλάδα.
ΣΤΕΚΟΜΑΣΤΕ ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΤΩΝ ΑΓΩΝΙΣΤΩΝ ΤΗΣ ΚΑΤΕΙΛΗΜΜΕΝΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΠΡΟΣΦΥΓΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ:
• ΑΜΕΣΗ ΑΚΥΡΩΣΗ ΤΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ
• ΝΑ ΔΟΘΟΥΝ ΕΜΠΡΑΚΤΕΣ ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΣΦΥΓΙΚΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΣΤΙΚΗ ΜΗ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΩΝΥΜΙΑ “ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΠΡΟΣΦΥΓΙΚΩΝ Λ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΣ Α.Μ.Κ.Ε.” ΜΕ ΔΙΚΗ ΤΗΣ ΑΥΤΟΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ – ΟΥΤΕ ΕΥΡΩ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ “ΑΝΑΠΛΑΣΗ” ΤΩΝ ΠΡΟΣΦΥΓΙΚΩΝ
• ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΤΩΝ ΠΡΟΣΦΥΓΙΚΩΝ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ, ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΟΠΟΥ ΔΙΑΜΕΝΟΥΝ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΣΥΝΔΕΘΕΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ – ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΑ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ.
• ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΤΗΣ Δ.ΥΠ.Α. ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΜΒΑΣΗ – ΝΕΕΣ ΕΡΓΑΤΙΚΕΣ ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ ΚΑΙ ΣΤΕΓΑΣΗ ΤΩΝ ΕΥΑΛΩΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΣΤΑ 80.000 ΑΔΕΙΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ.
• ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΜΒΑΣΗ – ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΠΙΖΝΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ.
• ΤΗΝ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ “Ο ΑΓΙΟΣ ΣΑΒΒΑΣ” ΑΠΟ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗ ΣΥΜΒΑΣΗ – ΔΟΜΕΣ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ – ΝΑ ΔΟΘΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΤΗ ΣΤΕΛΕΧΩΣΗ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ “Ο ΑΓΙΟΣ ΣΑΒΒΑΣ”.
Την ώρα που ο Αριστοτέλης Χαντζής δίνει μάχη για τη ζωή του και η Suzon Doppagne βρίσκεται σε εξαιρετικά κρίσιμη κατάσταση, η Περιφέρεια Αττικής και ο Νίκος Χαρδαλιάς μένουν πιστοί στα αναπτυξιακά τους σχέδια που περιλαμβάνουν τη διάλυση της Κοινότητας Κατειλημμένων Προσφυγικών, και τον εκτοπισμό περισσότερων από 400 ανθρώπους από 27 εθνικότητες.
Η Κοινότητα Κατειλημμένων Προσφυγικών είναι μια ζωντανή αντιπρόταση προς την κοινωνία. Ενάντια σε ένα σύστημα που προωθεί τον κοινωνικό ανταγωνισμό , τον ανθρωποκεντρισμό και την πατριαρχία, τα Προσφυγικά κάνουν πραγματικότητα την αυτοοργάνωση, τις οριζόντιες και αντι ιεραρχικές σχέσεις, την αλληλεγγύη, την αντίσταση .
Τα Προσφυγικά λειτουργούν,εδώ και 16 χρόνια ως αυτοοργανωμένη Κοινότητα και ως de facto χώρος κοινωνικής κατοικίας, o μοναδικός μάλιστα στον ελλαδικό χώρο. Στεγάζουν οικογένειες κατατρεγμένων ανθρώπων, πρόσφυγες και μετανάστες, πάνω από 50 παιδιά, υπερήλικες, σωματικά και ψυχικά ασθενείς, πρώην άστεγους, ανθρώπους που βρίσκονται σε προγράμματα απεξάρτησης. Ως Κοινότητα έχουν καταφέρει, όλοι οι κάτοικοι να είναι ενεργοί και δημιουργικοί, στο μέτρο καθένας και καθεμία των δυνατοτήτων του. Δεν στεγαζόνται απλά, αλλά φροντίζουν η μία τον άλλο. Αυτό που ενώνει και ισχυροποιεί την κοινότητα είναι η αλληλεγγύη.
Αυτήν την αλληλεγγύη θέλουν να ισοπεδώσουν και αυτήν θα βρουν μπροστά τους.
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ-ΠΟΡΕΙΑ ΤΡΙΤΗ 23/6, 7μμ, ΑΓΟΡΑ
Ή ΘΑ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ Ή ΘΑ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ
ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΑΓΩΝΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΓΕΙΤΟΝΙΑ
ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΚΑΤΕΙΛΗΜΜΕΝΗΣ ΠΡΥΤΑΝΕΙΑΣ
Μοιραστείτε το άρθρο